Yes!

Inatt har katterna skött sig! Någorlunda iaf, dom har busat lite, men dom har iaf varit tysta!

Nu på morronen hade jag fått ett mail av Moster Milla. Det piggade upp! :D

Idag är det, som tidigare i veckan, jobb mellan 14 och 18 som gäller. Sen i morron är jag ledig. Det var nå surr om en Birsta- resa, men jag vet inte. Jag är ju fattig jag... "/

Igår hade jag mkt besök, först mamma på morronen, och sen kom Henke och hämtade mig på jobbet. Trevligt trevligt! Henke bjöd på ostbågar!! Det är kärlek det! ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Klart vi ska te Birsta!! =D Nu n är du är utvilad och allt!

2009-11-12 @ 12:34:07
URL: http://myentirelife.webs.com

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0