Ungen har lämnat boet!

Yes box! Har tom sovit alldeles ensam i natt!! Himmel och pannkaka!

Igår så var det dags. Allting bars upp utan större missöden. En låda brast dock i botten tre steg från lghdörren. När jag stpod där och lyssnade på hur glasbitarna från en ljusstake klirrade nedför trappan hela vägen ned i källaren så var det inte långt ifrån att jag gav upp. Men det var det enda som gick snett egentligen.

Vi pysslade på lite här, jag och Henke. Sen for vi till mamma och åt middag. Sen greppade jag Charlie för att ha lite sällskap i natt. Men den fegisen kröp in i kattlådan (först valde han att ligga bakom spisen...) och har sedan legat där och tryckt. Fast han har varit upp i natt och ätit. Nu på eftermiddagen så lessnade jag på han och skickade ut honom i rummet och stängde in till toa... rätt vad det var var han borta. Letade överallt... och hittade honom under överkastet... platt på mage... Ska hämta Isaak idag och hoppas på att han tar det hal med mer ro, och får lite liv i Charlie... För det här funkar ju inte!

Mamma har varit här och fikat idag. Vi var upp på ica också och hon handlade bak- ingredienser åt mig. Tack! Så nu håller jag på och bakar bullar, dra på trissor! det blir lite hemtrevligare på en gång så fort man bakar lite bullar!

Hittade ett elutttag som satt rätt löst också i köket också... Ajaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0