Morron- hets!

Var supertrött i morse och tänkte ta en lång sovmorron, men så väcktes jag av ett sms från Henke, täckte låtsas som jag inte hört det och somna om, men då ringer det. "Va 17, kunde han inte vänta längre på svar?!", men då var det mamma, hon var inne i stan och vill komma upp och dricka lite kaffe. Så det vara bara att kliva upp, dra på nå kläder och slå på vattenkokaren. Och mitt i allt det ringer Momma; "Skulle du upp på Dollar nå idag?" "Ehh... jag vet inte riktigt..." Men jag fick en inköpslista iaf, fall att jag skulle upp dit... men så bidde det inte. Mamma kom och fikade, hembakta bullar och muffins. Men sockerkakan den dög inte! =P
Sen for vi in på stan, köpte mascara och foundation. Kul. Och så fick jag två grytlappar av mamma. Mkt tack!









Nu ska jag ta och diska lite. Också ett nöje. Sen klockan 14 är det jobb, hoppas att allt flyter på som det ska...

Onödigt vetande: Det blir kattsand med doft nästa gång! "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0