Löning!

Yay! Och mina få, men ack så viktiga, räkningar är betalda!

Strax är det dags att gå till jobbet. Jobbar 13- 18 idag. Och så ska jag köpa kattsand och kattmat, och jag måste betala lite "pälsvårds- produkter" som jag tog med mig hem igår; en tovkniv, en (jävlskt bra!) kam och schampo och balsam (Espree Berrry Delight Schampoo och Rainforest Conditioner) till katterna, nu jäklar ska Norsken bli tovfri! Började skära av honom lite igår, gick bra en stund sen blev han lite aggresiv! Lille Isaac. Det är inte över än. Tänkte försöka få bort det värsta först innan jag badar honom annars kan dom tydligen tova ihop ännu mer, fast både scahmpoot och balsamet ska ju vara tovutredande, så lita kan han nog ha kvar... det ska bli spännande.

Nä, nu ska jag titta på Hem till gården lite innan det är dags att knata iväg.


Kommentarer
Postat av: Ida

hahaha jaså ;D Ja, men är ju sjukt irriterande när dom kutar över vägen där :P

2009-11-25 @ 18:41:54
URL: http://idizar.blogg.se/
Postat av: Anna

Hem till gården är mycket mycket bra! =)

2009-11-26 @ 10:25:24
URL: http://myentirelife.webs.com

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0