Jag visste det...

...den här flytten är inte tänkt att vara. Konstant jävla berg- och- dalbana, det är vad det är! Först med nycklarna... nu med transport... först fick ju inte pappa ihop sin bil, då blev ju mamma utan. Då ska Henke komma och hjälpa till, då strular det för honom... en person han skulle möta kl 10 i morse fick han inte tag på förrens strax efter kl 18... "jaha, var det bråttom?" Ehh, ja.

Bättre lycka i morron? Jag har ju nycklarna iaf!

Nu ska jag kila ut och ta in damerna, och sen ska jag hänga med Henke in till Härnösand och hämta en bil... en till... en till bil...

Kommentarer
Postat av: Ida

haha ja vi fick bara tre nycklar :P Och två förrådsnycklar iofs.. Så de blir ju också fem..

Hoppas de blir flytt imorgon nu då!! :)

2009-11-02 @ 21:28:52
URL: http://idizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0