Hua...

Bobby och Milda är borta. Bortsprungna... Var hos mamma och pappa idag på Fars dags- fika. Milda kom bort dit strax efter klockan två. Vid halv tre så ser jag Bobby springa förbi utanför fönstret och kommenterar att han haltar, sen kommer Erika och Benny hem klockan 14:40, och då frågar Erika vars Bobby är eftersom han inte kommit och hälsat på dom vid bilen... sen har vi inte sett av dom. Dumma djur och göra en så nervös!

Sweetie hade haft race i hagen igår också. Bland lera och stenar. Så igår kväll när jag tittade till henne var hon lite svullen i båda kotorna bak, och rätt svullen hela väntstra skenbenet fram, ondbenet. Men nu i morse hade hon varit bättre, att hon inte känner själv att det blir för mkt för benen och står stilla ist...

Kattskrällena har iaf verkat skött sig under det knappa dygn dom variut ensamma hemma. Bara lådan som används som toalett och alla blomkrukor och lampor i fönstren står kvar där som ska. Dom verkade inte ens särskilt glada över att se mig... Får börja ha lite gotta i fickorna kankse, och köpa deras kärlek?!

Nä, nu har jag tvättstuga snart... kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0