Helgen ja...

Jobbade på lördagen, tillsammans med Anna och då brukar det inte vara några problem, och det var inte i lördags heller.
Sen kom H och hämtade mig och vi for och handlade lite mat. Sen blev det en sväng på Bolaget också! Hoppsan! Vi for hem till mig och började laga lite mat, potatisgratäng med ädelost och fläskfile! Då fick jag besök mitt i alltihopa, Emma och Erika kom, kika på lägenheten, åt upp alla bullar och sen stack dom igen! Efter middag så for vi först och hämtade Ping och släppte av honom hos POO (blev det riktigt nu, Emma?!), fortsatte 700meter hem till Henke och piffade till oss och for tillbaka till POO på inflyttningskalas. Och vilket kalas det var sen! :D Är fortfarande öm i handleden efter det vilda slagsmålet om musen! ;)

Mestadelen av söndagen tillbringades på soffan hos Henke. Det blev söndags- kyckling hos mig och sen (för att driva konceptet Kyckling- söndag vidare) tittade vi Chicken Little! Sen var det tvättstugan som gällde, nr 3 är min favorit. Där finns bl a strykjärn och världens största torktumlare. Man skulle nog kunna stoppa in en hel människa i den... hmm... ;)

Jag fixade även tvn! Först vände jag på antennsladden, och sen stoppade jag in den i rätt uttag, både i väggen och själva tvn... wow. Jag kan jag!

Klockan 14 blir det jobb för min del... kul att gå dit i regnet. Men det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder sägs det ju... fast det kanske har slutt regn nu? Ser nästan så ut.




Kommentarer
Postat av: Anna

Jobba med mig is the shit =)

2009-11-16 @ 21:11:09
URL: http://myentirelife.webs.com

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0