Fredag!

Visst är det fredag? Det känns inte så...

Inatt har jag sovit så förbaskat bra! Och katt- skrällena har sovit dom också! Sweet!

Om en dryg timme är det dags att dra sig mot jobbet, börjar redan klockan 13 idag.

Ikväll får jag träffa Henke! Yay! Han har haft fullt upp med jobb och mekande hela veckan så han har inte hunnit hälsa på. Men ikväll, äntligen, det har varit en rätt jobbig vecka ur det perspektivet....

Sen måste jag luska lite om planerna för helgen också. Blir det nån favorit i repris, det är frågan, och det hr tydligen fallit på mig att ta reda på det! Damn... "Hej. Ehh, vi typ känner inte varandra direkt, men blire nå party hos dig i helgen eller?"

Har fått erbjudande från Adlibris också, 3 pocket för 99 kr. Kanske skulle ta och klicka hem lite nytt, så jag har nåt att fylla bokyllan som H lovat mig med!

Kommentarer
Postat av: Emmz

"in i röken!" :D faxa Anna! :D

2009-11-20 @ 20:20:18
URL: http://emmanordinsliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0