Fredag...

...men fredagsstämningen vill inte riktigt infinna sig...

Var uppe tidigt i morse och sen kom mamma och vi åkte och handlade, både uppe på Norrhallen och Härnöhallen. Och en sväng på DollarStore hanns med också. Mamma fick med sig ett kastrull med Brittas soppa hem!

Sen var det jobb för min del. Var segt idag, och ont i ryggen fick jag av att flytta runt en massa kattsand! Imorron är det också jobb, och då är det Kattens dag så då blir det nog mer att göra!

Efter jobet kom H och hämtade mig och vi for hem till mig och åt tacos! Sen somnade han när vi kikade på Dobidoo... kul.

Igår kom mina böcker! Porr, horor och feminister av Petra Östergren, PS jag älskar dig av Cecelia Ahern och Den långa vägen ut ur helvetet av Marilyn Manson (och Neil Strauss). Intressant.

Och på söndag är det första advent!! JULPYNT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0