Första advent.

Vilken dag... Fick nog iaf tre vansinnes i morse... ett på Henke för att han skulle åka och hjälpa nån med nån bil...igen, och två på mig själv för att jag fick det första vansinnes på Henke, och sen för att jag spilde en hel mugg med njölk över hela bordet... så kan det gå...

Sen när Henke hade åkt så tillbringade jag resten av dagen i sängen och läste Den långa vägen ut ur helvetet, har sträckläst 184 sidor av 299! "Fullständigt fängslande!" Precis som det står på baksidan!
Sen kom Henke med söndagskycklingen. Och adventsljusstakar! Så nu är det lite stämning iaf. Ljusslingan till stjärnan hade dock tyvärr dött...

Nu har jag haft tvättstuga och ätit så mkt chips att jag fått ont i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0