Utryckning.

Fick ett väckningssms vid halv åtta i morse där Madde undrade om jag kunde jobba heldag idag... Krister har blivit sjuk.  jamenvisst. Fick bli lite sen också. skönt det att slippa stessa. Jag pallar inte morronstress. Får ont i magen av det...
Det har varit jag och Madde hela dagen, och det har varit så trevligt så. Vi tillbringade ungefär en halvtimme åt att designa och tillverka en rund prisskylt, och sen fick den en väldigt speciell placering. Det var lite kunder just då ju!

Jocke var in och köpte musfällor. Skulle på krogen i helgen sa han.

Imorron ska jag jobba em också. Med Anna, det kan ju knappast gå fel!
Innan det hade jag tänkt hinna baka lite cupcakes!

Kommentarer
Postat av: lyxbrud

rösta på oss lyxbrud som veckans blogg o få en pussssss

gå in på http://hannahborg.blogg.se/ för att rösta

2009-12-17 @ 00:10:39
URL: http://lyxbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0