Uppesittarkväll.

Jaha ja... Henke sover. Hunden sover. Ena katten verkar dock vara vaken... och inte verkar det som om man kommer vinna nåt heller...

Fått julklappar har jag idag också! En av Anna och Arrogant, en av cheferna, en av Emma, en av svärfar och hans sambo och en av svärmor! Fast jag har inte öppnat dom än. Eller jo, den från cheferna öppnade jag för att kunna lägga in innehållet i kylen och så hade Henke fått instruktioner av Gunnar och Eva att öppna den från dem eftersom det var en blomma. Så det gills inte!! Och den från Emma var bara inslagen i cellofan så det vet jag redan vad det (Fyndigt! Mkt tack!), men jag har inte öppnat den! Får ju lite dåligt samvete nu när jag fått klappar från folk jag inte köpt nåt till... får bli några i efterskott!

Fått det tredje (och antagligen sista) julkortet idag också! Tack Madde och Daniel!

Varje års mellandagsrea verkar vara "den största någonsin"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0