TV!

Idag kom min tvbox! och med den en massa kanaler! Var rädd att det skulle blivit något fel när jag beställde så jag skulle fått fler än jag valt, men fick prata med Daniel på Tele2 och han förklarade väldigt pedagogiskt att i ca två veckor så kommer jag ha lite fler kanaler för att visa vad som finns.

Blev lite shopping med mamma och Erika idag. Bland annat en superfin julstjärna till köket och en superfin träram från Wilmas Indiska, hoppades att hon skulle ha nåt fint bambudraperi också, men njaa... möjligen MonaLisa.

Och när 17 ska dom skicka Henkes julklapp då? Vill ju se hur den ser ut! Förr har dom ju varit jättesnabba ju... det andra paket har iaf landat i Ånge idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0