Tokmorron.

Vaknade alldeles av mig själv kvart i sju. Isaak kom och gosade lite i sängen. Kikade lite på tv. Hittade lite frukost. Lagade en lunchlåda som jag egentligen skulle kunna dela på två, samtidigt som jag pratade med mamma i telefon. Sen på med en massa kläder och ut i kylan med hunden. Nu har jag bytt från slappar- kläder tilll jobbar- kläder och ska snart på med alla vinterkläder igen och ut i kylan och knata till jobbet.

Milda ligger i sängen. Dumheter, men det är ju så kallt på golvet här så vad gör man inte?

Vaknade igår natt av att jag skrek, när Milda skrek för att Charlie lappat till henne. Rackarns katt. Grannarna lär ju tro att det är jag som dänger henne... fast nu har han hållt sig i skinnet, fikc tag på honom då på natten och skällde lite på honom. Fast han blänger fortfarande på henne...

Har nån rackarns förkyldning på G också tror jag... var alldeles mör igår. Och tjock i skallen idag.

Tro om det blir nå Bingolotto i kväll då? Chans på tre miljoner direkt på raden!

Nä, jobb var det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0