Jobbiga beslut!

Jäkla Anna började surra om att jag skulle hyra in Sweetie i deras stall, och nu grubblar jag bara på det en massa!! Damn...

Åh! Jag vill ha fredagsmys! Dålig stil att visa den reklamen på en onsdag tycker ja!

Osså vill jag baka nånting. Nånting juligt. Men jag har inga ingredienser till sånt... får nog ta en sväng på affären med mamma imorron och införskaffa lite!

Charlie skulle hoppa upp i soffan förut, men slog huvudet i soffbodet ist, stackarn! Låg och surade bakom soffan ett tag och sen uppe på klöspelaren, men nu verkar han var på bättre humör. Och det är ju bäst för honom det då jag mutade honom med en potion Whiskas blötmat!

Nu är det Oskyldigt dömd.


Kommentarer
Postat av: Anna

Det vore såå kul =)

2009-12-10 @ 11:54:04
URL: http://myentirelife.webs.com

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0