"Huvve- knackning"

Dagen började med en halv försovning. Ställde larmet på telefonen på 07:15 igår kväll, men glömde att aktivera det. Vaknade i morse och låg och väntade på att den skulle börja ringa... till slut tittade jag på klockan och den visade 08:05!! Bråttom bråttom! Och jag som hatar att stessa på morgonen. Får ont i magen av det...
Efter ett par timmar på jobbet fick jag huvudvärk. Rejäl huvudvärk... Hatar huvudvärk! Tycker det är otäckt... man vet ju inte som kan vara fel därinne.
Men nu har jag druckit en MER festis, tagit en Ipren och en 20 minuters dusch och nu börjar man känna sig som folk igen!

Jag gillar inte Systembolagets reklam med ungdomar som "sköter sig" på fest och sen kommer texten "Nä, så går det nog inte till." Som tex den grabben som blir bjuden på öl men tackar nej för att han lovat sin mamma att bara dricka visst många... åsså kommer texten! "Nä, så går det nog inte till." Men tänk de föräldrar som faktiskt har en deal med sina ungdomar om alkohol då? Och har ungdomar som håller dealen? Åsså kommer Systembolaget och säger att "Nä, så går det nog inte till."
Nä, jag gillar det inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0