Hicka...

Ja jösses! Började halvvägs hem, och nu börjar det bli tröttsamt. Får se om jag hittar nå middag så skiten går över. Åhå! Det finns ju tacos- rester kvar!! Trevligt trevligt!

Årets andra julkort anlände idag från Moster med familj och hund! Mycket tack! Vilken tur att jag investerade i fler magneter idag då så det får komma upp på kylskåpet det också!

Även köpt Bingolotter till uppesittarkvällen och en liten julklapp till Momma och Morfar idag.

Imorron är det skoning som gäller. Inget ska få komma ivägen! Har upplyst chefen om det också så nån annan får rycka in.

Det måste vara kallt här i lägenheten på nätterna eftersom Charlie sväljer stoltheten och sover i sängen med mig och Isaak.

Kvällen bjuder på julklappsinslagning, cupcakes- dekorering och om det hinns med så har jag ju en massa bilder som ska klistras in i albumet!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du har väl inte jobb imorgon heller??? Hoppas det funkar med skoningen så ses vi på onsdag!

2009-12-21 @ 21:55:43
URL: http://myentirelife.webs.com

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0