Hemma igen.

Vart en rejäl rundtur med Anna, men vi hittade nog allt vi skulle ha. Finemang! Ibland så får Härnösand till det! Nu är det bara resten kavr så att säga!

Har fått mina gardinstångsbeslag uppskruvade idag också! Tack du okände!

Jobbat idag... segt, men nu är det över. Imorron blir det jag och Anna hela dagen.

Vad ska jag hitta på nu då? Åt på jobbet så det behöver jag ju inte göra... Fick ett infall och tänkte göra en rusning upp på ica och handla lite ingredienser, men det gick över. Orkar inte baka nåt ikväll ändå.

Tro om det är nåt skoj på tv då?

Kommentarer
Postat av: Emma

Jätte fin design jue! Va duktig du e tjejejn! :D

2009-12-15 @ 00:35:21
URL: http://emmanordinsliv.blogspot.com/
Postat av: Anna

Ja det kunde man väl aldrig tro, att vi skulle hitta allt vi behövde =D

2009-12-15 @ 09:29:43
URL: http://myentirelife.webs.com

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0