Fredag, men noll fredagskänsla.

Har jobbat hela dagen. Hela kalla dagen. Fick tillbringa en bra stund ute på lagret med att flytta hundmat, och det var lite kyligt!

Investerade i ett par täckbyxor idag också. Eller skalbyxor heter det ju tydligen. Som jag kan ha när jag promenerar till och från jobbet. Kalas.

Även att Anders Hovslagare ringde och avbokade! Gaah! Hans bil hade inte klarat kylan så dämparna hade frysit ihop... Han ska ringa imorron em, och förhoppningsvis kommer han kunna komma snart! Nyss! Hoppas vi får högsta prioritet...

När jag slutade kom Henke och vi åkte och åt lite mat. Sen blev det Coop en sväng, Henke var snällast och köpte gotta åt mig!
Nu sitter jag här ensam, tittar på tv och väntar på att han ska komma ut på msn och spela lite Patiensduell! Vilken fredagkväll!!

Imorron blir det jobb, tillsammans med Anna. Yay!

Ånej! Nu har Kanal 5 börjat visa den där obehagliga, håriga Kanal 5- loggan igen...

Kan man ha en kanin i lägehet? Tillsammans med två katter? Och som är jättestor? Jag undrar jah...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0