Flitig.

Oja! har haft tvättstugan, har städat lite och diskat. Slagit in de julklappar som hittills anlänt, och Viktor födeslsedagspresent. Har ringt fastighetsskötaren och retat upp honom. Han blev inte arg på mig, utan på målarna som inte satt upp beslag för gardinstänger! Men nu ska han komma hit framöver och sätta upp dom, bäst att han får göra det själv så det blir riktigt gjort! Åsså ska han kolla vad det är för temp här... jag tycker det är för kallt, och ändå har jag elementen på max och det är inte särkilt kallt ute, och om Yr.no håller vad dom lovar ska det ju bli neremot -15 i veckan! Oj oj, på med tosserna!

Sitter och kikar på Extreme Sports nu, snowbordåkning. Vad duktiga dom är pojkarna!

Nä, nu ska jag nog knata ut och möta Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0