Tillbaka från Birsta

Och det var kul! :) Vandrade genom IKEA och köpte glasen till momma i födelsedagspresent. (Finner det MKT otroligt att momma läser min blogg, och därför kan jag skriva vad det är. Och jag hoppas verkligen att ingen skvallrar!) Vet inte om hon blir nöjd, då dom är lite annorlunda. Men önsemålet var ju ölglas på fot. Och det är det!
Sen var vi in på Kick och jag köpte Carolina Gynnings parfym!! Me love! Och den ligger i en sån fin liten ask! Jag är ju svag för sånt, så om jag nu känner mig själv så kommer jag ha kvar själva flaskan i asken ett bra tag framöver.

Sen var jag så himla snäll att jag köpte Tingeling- skivan till hjärtat!

Efter det var vi på MediaMarkt och Elgiganten och kikade på telefoner, men som väntat var det ingen som föll mg i smaken. Vill inte ha pekskärm, mp3- spelare o sånt jox. Inga special effekter!

Nä, nu ska vi nog ta och åka upp till Häggdånger. Har varit och köpt strips så jag kan göra Hildas hage rymmningssäker till 100%!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0