Söndag

Inventeringen igår gick ju bra. Inte alltför roligt att räkna alla hundleksaker, och hundtugg. Men Erika gjorde det bra. Inte alltför svårförtjänta pengar!

Jag har beställt min personliga almanacka nu! Den är så fin! Hoppas bara att den är lika fin när dom kommer om två veckor också... annars vet jag inte vad jag gör! Hade lite beslutsångest om färgen.. grön eller rosa? Rosa eller grön? Det bidde rosa! Med små fåglar på. Och så valde jag till en "veckans träning"- ruta, som en liten påminnelse... eller som en finne i arslet, kanske man kan uttrycka det. Gapar den rutan tom, är det ju inge skoj...

Min telefon verkar sjunga på sista versen... eller iaf sista refrängen. Det harf dyckt upp nå slags ränder längst ned på displayen som jag inte gillar... fröst var det bara en som ibalnd var heldragen och ibland syntes bara lite spår av den, men nu är det typ tre stycken... två vita och en rosa. fast den rosa kan ju vara som det ska, eftersom layouten är rosa... iaf så har den övre börjat störa texten också.. det gillar vi inte! Men jag vill ju inte ha nån ny telefon! Hör och häpna. Den börjar ju bli rätt sliten dock. Men så har jag ju faktsikt haft den i nästanb tre år också, det är nog min äldsta ägodel! Och jag har inte tröttnat på den! Fascinerande! Vet inte om sånna här säljs längre heller... annars skulle man ju kunna köpa en likadan, men dom var ju på väg bort redan när jag köpte den så det verkar ju tveksamt... och att köpa en ny likdan känns ju dumt. Lägga pengar på nåt som jag ju redan har! Jaja, får fundera lite till på det dära...

Var in en sväng på marknaden i Härnösand igår också innan inventeringen. Verkligen inte imponerande... men så är det ju alltid med den som är på hösten. Bara kläder, kryddor och dammsugarpåsar. Fast det bidde 10 par strumpor iaf. Och munkar!

Sen ska jag ta och skicka iväg Maddes födelsedagspresent också. Den som inte alls känns "rätt", men som jag kände lite panik inför att hinna hitta... ajja... den kan ju förhoppningsvis pigga upp lite en tråkig dag ändå!

Nä, nu ska jag gosa lite!

Kommentarer
Postat av: ida

haha jooo.. jag höll på att bli vansinnig typ tvåtusen ggr under en timme..^^ Men de blev ju en annan färg iallafall..

2009-08-30 @ 21:27:17
URL: http://idizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0