Söndag

Fy bubblan vilken kväll igår!! Till slut kom ju Per iaf, så vi for upp till Ljustorp och hämtade övriga gänget, Jim, Staf och Kåning, och sen vidare på Kramfors.
Vi hade hur kul som helst i bilen på vägen upp. Mkt pop och skratt! Och en hel del kispauser!
Sen kom vi upp efter kl 22, och då skulle ju hela alltihopa flyttas till Sandslån enligt hemsidan... så vi fickfråga om lite vägbeskrivningar, och det var inte det lättaste... men till slut kom vi fram, var lite coverband och bar o grejjer. Men då var det nån ärthjärna som druckigt ett par öl för mkt, så det bidde lite vatten till henne... Emma och Rebecka kom upp dom också, skoj skoj. Henke köpte en tröja åt sig och en åt mig. Snälla älskling! Sen for vi hem... lite kallt var det, men när dom cabbade upp och det blev varmt så somnade vi som satt bak, partyt fortsatte fram. Det är lustigt att  Jim och jag alltid hamnar bakom nån husknut för att kräkas eller sovandes i nåt baksäte tillsammans!
Kvicknade till i delta, och då hade det bestämts att vi skulle in på Max... men jag hoppade över det. Sen bar det va mot Ljustorp för att lämna av alla, och byta bil. Sen hem! Hem hem hem!! Klockan var kvart över 5 när jag äntligen fick lägga mig i sängen!!
Men kul vare! Jo jo!

Nu ska jag se lite på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0