Måndag

Hua för måndagar. Särskilt när man jobbat lördag, då blir ju helgen så himlans kort helt plötsligt. var inte alls roligt att åka från Henke i gårkväll inte...

Vaknade kl 6 imorse, när Milda började vanka runt för att Erika och mamma klev upp. Men jag ides inte kliva redan då, utan låg och läste en stund och vips så vaknade jag igen, fortfarande med boken i handen och tydligen en hund i sängen runt kl 8 ist. Lämpligare tid det.
Efter frukost blev det längdhoppstävling med Viktor, kaninpromenad, tränade tunnel och "Bit inte kaninen" med Milda och så dryga timmens kortspel med mamma och Emma. Sen bar det av mot jobbet. Och här är jag nu... inte särskilt mkt att göra...

Imorgon hade mamma bokat en klipptid åt sig själv men ångrat sig så den ska jag få ta. Då blir det lugg igen!

Kommentarer
Postat av: ida

Tycker du fått till designen bra jag, hehe jag har bara valt en helt färdig jag :D

2009-08-03 @ 19:58:28
URL: http://idizar.blogg.se/
Postat av: anna

Ridningen gick grymt bra, vågade dock inte prova stigläderna! Tar det imorgon sen kommer jag in med dom! =D

2009-08-03 @ 22:55:35

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0