Film, Facebook och övriga internet...

Allt i en salig röra. Madde lurade mig att gå med i nå Farmville på Facebook, så nu håller jag på med det. Samtidigt försöker jag titta på Sagan om konungens återkomst, är delen med stora jättespindeln nu, och den gillar jag inte! Hua! Mitt i alltihopa sitter jag vid datorn och kikat runt lite överallt, på bloggar och annat. Det går ju så där.
Hjärtat somnade på soffan, men vaknade för en stund sen med ett skrik. Han drömde att Gollum höll på att förstöra KingCaben. Stackers hjärtat har mardrömmar! Sötöga!

Tänkte jag skulle ta itu med bilderna från semestern också. En del ska framkallas, tillsammans med en del andra bilder. Och sen ska jag väl försöka dela med mig av en del här också...

Imorron blir det nog en tripp till Birsta. Ska försöka hitta en födelsedagspresent till momma. Hon fyller 70 på fredag, och ville ha nya (öl)glas i present. På fredag skule hon ha middag för barn och barnbran också, och där räknas ju jag in, men hon skulle ha den vid kl 16, och jag jobbar ju till kl18, så det blev ju inge bra. Men jag hinner kanske hem till efterrätten iaf!
Och så ska jag ev kila in på typ Elgiganten ochg dom, och kika på lite telefoner. Se om det 'r nån som faller i smaken... tveksamt.

Imorgon är tanken att jag ska börja ett sk "nytt liv" igen... ska (göra ett gott försök att) sluta äta godis och annat strunt, dricka läsk och så... och skärpa till mig med motionen! Jösses... men om det blir någon diet har jag inte bestämt mig för än. Lessnade ju rejält på LCHF (även om jag fortfarande hoppar över pasta, ris och potatis etc till vissa måltider), det är ju fett- delen som tar emot.
Såg nån reklam om nåt piller, 30 days tror jag, som kanske skulle vara nåt... ajja, den som lever får se. Eller kanske skulle prova typ Nutrilett eller NaturDiet? Som sagt...

Nä, film vare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0